Kuntotsekki dieettiviikolta 7

4329 näyttökertaa

Pikainen päivitys, jossa katsellaan tämän hetkistä kuntoa posevideon muodossa! Alkaa näyttämään rapealta!

Tällä hetkellä olo on hyvä!

Hieman nälkä alkaa puskemaan iltaisin ja nukahtaminen on hankalaa. Eilenkin pari kertaa kävin katsomassa herkkukaappia, koska muistin siellä olevan Gifflar-pussin.

Huvittavaa miten aivot muistaa kaikki mahdolliset herkut mitä kaapissa on ja myös muutkin syötävät, tyyliin perunajauhoja myöden. Vaikka viikonloppuna tulikin mässäiltyä, niin jo on kroppa palannut siihen tilaan, että se kaipaa koko ajan lisää energiaa.

Intervallit mukaan dieetille

Intervallinkin tein tänään crossarilla ja täytyy sanoa, että se on melkein treeniä rankempaa puuhaa. Eipä aivan hirveän usein näe ihmisiä oikeasti painamassa intervalleja, koska se on niin helkutin raskasta. Teen intervalleja neljä yhden minuutin rutistusta kahden minuutin välein. Monet tekevät 30 sekuntia, mutta itse tykkään painaa minuutin täysiä. 

Siinä kyllä hiki lentää ja pumppu hakkaa, kun neljäs rundi lähtee. Palautteluiden aikana pulssi laskee aluksi 130 lyöntiin, muta vikaa rundia edeltävän himmailun syke on jo 140-150. Siitä kun pistää vaihteen silmään, niin käyn useasti 180 iskun pulsseissa. Kestää joskus useita minuutteja palautua intervalleista, joka on sen ideakin, että lihasta säästäen pidetään sykkeet korkealla vielä harjoituksen jälkeenkin.

Uskon vahvasti siihen, että dieetillä tulisi tehdä sykettä nostattavia aerobisia, ei vain salitreenejä. Siinä on jotain tärkeää, että myös sydän vahvistuu ja hapenottokyky paranee.

Näillä eväillä taas suunnistetaan seuraavaan viikkoon!

Kuteet kuntoon

Tsekkaa broidin uudet kuteet, täysin oma nimikkosarja Giant Killer! Clicketi click!

 

Fallout 4 - Far Harbor

Pelailen paljon vapaa-ajallani ja teen näistä aika ajoin pelivideoita. Tässä uutuudesta hassunhauska pelivideo: